Με αφορμή τη σκληρή κριτική του κριτικού κινηματογράφου, Χρήστου Μήτση για την ταινία The Black Bachelor, και το ξέσπασμα του Γιάννη Τσιμιτσέλη, ο Λευτέρης Ελευθερίου μίλησε τηλεφωνικά το πρωί του Σαββάτου 11 Δεκεμβρίου στο Open Weekend.
Ο ηθοποιός αποκάλυψε πως ένας εκ των πρωταγωνιστών της ταινίας, ο Νίκος Βουρλιώτης νοσεί από κορονοϊό.
Ειδικότερα, ρωτώντας τον η Ελένη Τσολάκη για τον λόγο που δεν πήγε στο πλατό της εκπομπής προκειμένου να τα πουν από κοντά, ο Λευτέρης Ελευθερίου απάντησε πως «εγώ καλά είμαι. Η ταινία βγαίνει και ο NiVo (Νίκος Βουρλιώτης), ένας από τους πιο αστείους χαρακτήρες του The Black Bachelor είναι στο σπίτι του με κορονοϊό και δε μπορούσε να είναι κοντά μας στην πρεμιέρα. Έτσι για να δούμε λίγο πόσο κοντά μας είναι αυτό με τον κορονοϊό».
«Σε αυτή τη φάση που περνάμε το πιο δύσκολο είναι να είστε καλά, να μη διακοπεί η δουλειά σας» συνέχισε ο Λευτέρης Ελευθερίου, ο οποίος τοποθετήθηκε εν συνεχεία για το αν έπρεπε να γράψει ο Χρήστος Μήτσης μία τόσο σκληρή κριτική.
Δες το σχετικό απόσπασμα:
Όλοι οι πρωταγωνιστές της ταινίας The Black Bachelor στην επίσημη πρεμιέρα (Δες όλο το φωτογραφικό υλικό εδώ)
Η κριτική του Χρήστου Μήτση
«Πώς πέρασαν δυο Χριστούγεννα και δεν μας έλειψε η ετήσια εθιμοτυπική επίσκεψη της αντροπαρέας του ελληνικού «The Hangover»; Όσο κι αν προσπάθησε ο Covid-19, όμως, οι Αντώνης, Τζίμης, Ρένος και Κώστας επιστρέφουν φέτος δριμύτεροι, προσκαλώντας μας σε ακόμα έναν γάμο. Ένας φίλος του τελευταίου, ψυχίατρος εξ Αμερικής, είναι έτοιμος να παντρευτεί και πρέπει να ταξιδέψει μέχρι τη Μάνη για να γνωρίσει τα μελλοντικά πεθερικά του. Ο Κώστας και οι κολλητοί του δράττονται της ευκαιρίας κι έτσι το χαρωπό παρεάκι ξεκινάει για καλοκαιρινό weekend στη νοτιοανατολική Πελοπόννησο. Ένα αυτοκινητικό ατύχημα στις ερημιές, όμως, θα οδηγήσει τα μέλη του στον απομονωμένο πύργο μιας πολύ παράξενης οικογένειας.
Το καγκουρο-κωμικό franchise αποφασίζει τώρα να γίνει παρωδία τρόμου, μιας και οι οικοδεσπότες του γοτθικού (λέμε τώρα…) πύργου είναι μια ελληνική εκδοχή της… Οικογένειας Άνταμς. Τίποτα το τρομακτικό κι απολύτως τίποτα το αστείο τελικά, παρά μόνο η ίδια ξεκούρδιστα χαβαλεδιάρικη, προχειροφτιαγμένη κι αρπακολλατζίδικη φόρμουλα (με μπόνους θλιβερές σινεφίλ αναφορές), η οποία μετέτρεψε σε σουξέ τις τρεις προηγούμενες ταινίες» έγραψε ο Χρήστος Μήτσης στο athinorama.gr.