Μια σπάνια φωτογραφία της Αλίκης Βουγιουκλάκη από τα γυρίσματα της ταινίας “Υπολοχαγός Νατάσσα” κυκλοφορεί τις τελευταίες ημέρες στα social media
Εντυπωσιάζει για ακόμα μια φορά μέσα από μια ιδιαίτερη φωτογραφία, από το 1970 και τα γυρίσματα της θρυλικής ταινίας «Υπολοχαγός Νατάσσα» η Αλίκη Βουγιουκλάκη.
Στην φωτογραφία, στην οποία απεικονίζεται η θρυλική σταρ είναι, κατά τη διάρκεια του γυρίσματος της σκηνής των βασανιστηρίων με τον Δ/ντή Φωτογραφίας της Φίνος Φιλμ Δήμο Σακελλαρίου.
Με ανάρτησή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης o δημοσιογράφος Άρης Λούπασης αναφέρει:
«Ο Δήμος Σακελλάριος είναι ο υπεύθυνος για την φωτογραφική εμφάνιση της ταινίας και ο ρυθμιστής του φωτισμού που πρέπει να πέσει στο πρόσωπο για να δημιουργηθεί το καλύτερο αποτέλεσμα, με την ψυχική κόπωση της αγαπημένης ηθοποιού να είναι αρκετά εμφανής στην συγκεκριμένη φωτογραφία.
Υπήρξε από τους σπουδαιότερους του είδους με συμμετοχή σε περισσότερες από 40 ταινίες της “χρυσής” εποχής του ελληνικού σινεμά και συνεργασία με τον Φίνο στις ταινίες “Ένα αστείο κορίτσι”, “Σ’αγαπώ “, “Υπολοχαγός Νατάσσα” και “Η κόρη του ήλιου”.
Όπως ανέφερε ο σεναριογράφος και σκηνοθέτης του έργου Νίκος Φώσκολος, το πρώτο γύρισμα θα γίνει στην σκηνή των βασανιστηρίων: “Λέω στα παιδιά στο συνεργείο ξεκινάμε, δέστε την. Μόλις την δένουν κάνω το φόρεμα της κομμάτια. Την πασαλείβω με λάσπες, βάζει τις φωνές και τις λέω πως το φόρεμα γυαλίζει στο φακό και πρέπει να το βρωμίσω και αφού την βασανίζουν Γερμανοί δεν πρέπει να φαίνεται ατσαλάκωτη. Με κοίταξε και δεν μίλησε. Αυτό ήταν, από εκείνη την στιγμή η Αλίκη ήταν στρατιώτης. Ό, τι της έλεγα, ό, τι ζητούσα δεν έλεγε τίποτα”.
Ο σημαντικός δημιουργός θα εκφραστεί και σε επόμενες συνεντεύξεις του με τα καλύτερα λόγια για το ταλέντο, την συνέπεια και τον απαράμιλλο επαγγελματισμό της. Η ταινία υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα που αποτελεί και την τελευταία μεγάλη κιν/φική συνεργασία Βουγιουκλάκη -Παπαμιχαήλ, κάνει πρεμιέρα στις 21 Δεκεμβρίου 1970 κατακτώντας την πρώτη θέση ανάμεσα στις 87 ταινίες της σαιζόν και την πρώτη θέση εισπρακτικά από όλες τις ταινίες στην ιστορία του παλιού ελληνικού κιν/φου».
Ολόκληρη η ανάρτηση του: