Μετά την τεράστια επιτυχία που σημείωσε στις “Άγριες Μέλισσες” με τον ρόλο του Μελέτη, ο Γιώργος Γεροντιδάκης μπήκε και πάλι δυναμικά στη μυθοπλασία αυτή τη φορά μέσα από τον “Σασμό” και τον ρόλο του Λευτέρη Ορφανού.
Ο ήρωας που υποδύεται ο Γιώργος Γεροντιδάκης στον Σασμό είναι ένας άνθρωπος με σκοτεινό παρελθόν και κρυφή ταυτότητα, που μάχεται για το δίκαιο και το σωστό, μπλέκοντας τον εαυτό του σε περίεργα μονοπάτια.
«Ο Λευτέρης Ορφανός είναι ένας άνθρωπος που θα έχει ρόλο και εξέλιξη μέσα στο χρόνο που θα βρίσκεται η σειρά. Θα έχει λόγο, θα παλέψει και ο ίδιος. Δεν μπορώ να αποκαλύψω πολλά, δυστυχώς. Αλλά είναι ένας ρόλος που ξέρει να κινείται πολύ καλά στο χώρο που βρίσκεται. Θα δούμε τον Λευτέρη Ορφανό άλλες φορές να είναι ψυχρός κι άλλες απόλυτα επαγγελματίας, με ότι συνεπάγεται. Ο Ορφανός επηρεάζεται από την προσωπική του ιστορία. Είναι ένας ανοιχτός ρόλος και ανάλογα με την εξαιρετική βοήθεια των συναδέλφων μου θα μπορέσει να αναπτυχθεί» δήλωσε πρόσφατα σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Τηλεθεατή για τον νέο του ρόλο ο Γιώργος Γεροντιδάκης.
Στην πραγματική του ζωή ο Γιώργος Γεροντιδάκης αν και δεν έχει κάποιο σκοτεινό παρελθόν, μάχεται επίσης για το δίκαιο, πατάει γερά στα πόδια του και δεν θεώρησε ποτέ πως είναι πιο σημαντικός από οποιονδήποτε άλλο επειδή τυγχάνει να είναι αναγνωρίσιμος. Δεν του ταιριάζουν τα σταριλίκια, απεχθάνεται τους “δήθεν” τύπους, επηρεάζεται από όσα δυσάρεστα συμβαίνουν γύρω μας, και αγαπά την ανθρώπινη επαφή που επιτρέπει στον άλλο να κινείται ελεύθερα.
«Σπαταλάμε τον χρόνο μας σε ανούσια πράγματα. Ζούμε σε μια ταχύτητα που δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε. Συμβαίνουν πράγματα τρελά. Δε μπορώ να εξηγήσω πως άντρες φτάνουν σε σημείο να σκοτώσουν τις γυναίκες τους ή έναν οποιονδήποτε άνθρωπο. Έχουμε τόσα παραδείγματα πέρα από τις γυναικοκτονίες. Ο Άλκης στη Θεσσαλονίκη, τα τρία μωρά στην Πάτρα, άλλες τόσες υποθέσεις που δε μαθαίνουμε. Δε μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτό που μπορεί να οπλίσει το χέρι ενός ανθρώπου. Είναι τα προβλήματα; Η πίεση; Η τρέλα; Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Φταίει η έλλειψη παιδείας, αγάπης, στοργής; H αποξένωση;» είχε πει ο ίδιος σχεδόν ένα χρόνο πριν στο TLIFE ενώ σε άλλο σημείο είχε αναφέρει,
«Επαφή δεν είναι μόνο το να είσαι κολλημένος στον άλλο. Η επαφή όμως του να καταλάβεις τον άλλο, να τον ακούσεις ουσιαστικά είναι σημαντικό. Το να μπορεί ο άνθρωπος να είναι ελεύθερος – είτε είναι σε σχέση είτε όχι – να εκφράζεται, να είναι ο εαυτός του παίζει μεγάλο ρόλο, είναι πολύ σημαντικό. Πλέον έχουμε μπει σε έναν τρόπο ζωής που δεν ακούμε τους άλλους, κοιτάμε μόνο να δούμε ποιος θα επικρατήσει. Χρόνο ζητάμε για να κάνουμε πράγματα. Όταν ήρθε ο κορονοϊός και ένας ολόκληρος πλανήτης σταμάτησε, είδαμε ότι υπάρχουν και άλλοι ρυθμοί. Προφανώς αρκετός κόσμος δεν πέρασε καλά γιατί πολλοί άνθρωποι έχασαν τις δουλειές τους, οπότε δε μπορώ να λέω πόσο ωραία πέρασα αλλά, βρήκα τον τρόπο να καταλάβω ότι υπάρχει και αυτός ο τρόπος ζωής, ο πιο αργός. Οι άνθρωποι δεν είμαστε υπολογιστές».
Ο Γιώργος Γεροντιδάκης είναι αναμφισβήτητα από τους ηθοποιούς που αγαπούν πολύ τη δουλειά τους και είναι αφοσιωμένος σε αυτή 100%. Ενοχλείται μάλιστα όταν πολλοί, ακόμα και το κράτος, αντιμετωπίζουν τους ηθοποιούς ως “αργόσχολους”. Για εκείνον το πρόβλημα είναι βαθύτερο και δε διστάζει στο να εκφράσει αυτή την άποψή ανοιχτά.
«Οι περισσότεροι εξακολουθούν να μας αντιμετωπίζουν σαν αργόσχολους και έτσι μας αντιμετωπίζει και το κράτος. Δεν κάνουμε το χόμπι μας. Μέσα από τη δουλειά μας απευθυνόμαστε σε όλο τον κόσμο, παράγουμε εικόνες, παιδεία… Ακόμα και στα σχολεία η ώρα των καλλιτεχνικών αντιμετωπίζεται ως μια ώρα που τα παιδιά θα χάσουν απλά μάθημα. Θα πρέπει λοιπόν και το κράτος να μας στηρίξει και να αρχίσει να μας αντιμετωπίζει επιτέλους σαν επαγγελματίες» είχε πει στο TLIFE (διάβασε εδώ όλη τη συνέντευξη που είχε δώσει ο Γιώργος Γεροντιδάκης στο TLIFE).
Η υποκριτική μπήκε στη ζωή του σε πολύ μικρή ηλικία και πιο συγκεκριμένα στην ηλικία των 10 ετών με τη συμμετοχή του στην τεράστια κινηματογραφική επιτυχία “Pepermint”. Αποφάσισε να αρπάξει την ευκαιρία που του δόθηκε τότε και να προχωρήσει σε ένα επαγγελματικό επίπεδο διατηρώντας όμως μέχρι και σήμερα μια ερασιτεχνική ματιά που του επιτρέπει κάθε φορά να πλάθει κάτι νέο με όσα στοιχεία έχει συλλέξει από τις συνεργασίες του.
Ο Γιώργος Γεροντιδάκης δεν φοβάται την αποτυχία. Ξέρει ότι είναι και αυτή μέρος της δουλειάς του. Άλλωστε για τον ίδιο σημασία δεν έχει η επιτυχία ή η αποτυχία αλλά το σωστό ταξίδι, το να κάνει την καλύτερη δυνατή προσπάθεια, να πάει τον ρόλο μέχρι τέλους, και να καταφέρει να μείνει σταθερός στις αξίες τους στο πέρασμα του χρόνου.
«Περισσότερες αποτυχίες έχει αυτή η δουλειά παρά επιτυχίες. Χάνεσαι στον χρόνο, το θέμα είναι να μπορέσεις μέσα στον χρόνο να μείνεις στις σωστές βάσεις, στις αξίες σου, να μείνεις με τους ανθρώπους που σε έχουν βοηθήσει και αναδείξει» μας είχε πει.
Στην προσωπική του ζωή, ο Γιώργος Γεροντιδάκης προτιμά να κρατά χαμηλούς τόνους. Αν και δεν κρύβει τη σχέση του με την αγαπημένη του Άσπα Κωνσταντοπούλου, δεν επιδιώκει να προβάλλει πολλές λεπτομέρειες καθώς θέλει ο κόσμος που τον ακολουθεί να το κάνει γιατί αγαπά τη δουλειά του και όχι γιατί θέλει να δει μέσα από μια κλειδαρότρυπα.
«Προσπαθώ να χρησιμοποιώ τα social media μόνο για τη δουλειά μου. Ο λόγος που το κάνω αυτό είναι πολύ συγκεκριμένος. Είναι γιατί θέλω ο άνθρωπος που θα έρθει να με δει, να έρθει όχι γιατί τσακώθηκα, όχι για τη σχέση μου ή κάτι άλλο αλλά γιατί γουστάρει να με δει για τη δουλειά μου» είχε πει στο TLIFE.
Φυσικά, ο Γιώργος Γεροντιδάκης δεν είναι μόνο ο Μελέτης των Άγριων Μελισσών, ούτε ο Λάζαρος του Σασμού. Στο βιογραφικό του μετρά αρκετές συμμετοχές σε επιτυχημένες τηλεοπτικές παραγωγές. ταινίες αλλά και αμέτρητες θεατρικές παραστάσεις.